Algemene absintdiscussie

Spuiten en Slikken

Helfrich (12/15/07 om 20:14:07):

Morgenavond om 23:00 op Nederland 3. De laatste uitzending gaat over... absint (zoals reeds aangekondigd in de "Hoe zit dat nu"-thread, voor wie kan lezen).

Helfrich werd gevraagd maar had er even geen kracht (en tijd) meer voor. Daarom heb ik Medusa deze bal toegespeeld.

Ik reken er niet op dat fijne producten de eer krijgen die ze verdienen. Een paar jaar geleden zou ik mijn hart hebben vastgehouden. Nu laat ik het gewoon over me heen komen.

 

Zenzero (12/15/07 om 21:13:57):

Nu laat ik het gewoon over me heen komen.

Zoals velen met u.

Amen™

 

Helfrich (12/16/07 om 23:50:27):

 

wilbert_v (12/17/07 om 00:00:59):

Tja... toch doet het dan weer pijn.

 

Helfrich (12/17/07 om 10:02:34):

En het komt nooit meer goed.

 

Bop (12/17/07 om 15:44:09):

Voor wie wat beter te doen had...

http://player.omroep.nl/?aflID=6084242

 

Zenzero (12/17/07 om 16:39:29):

Of misschien hier. Als dat wel werkt!

 

Zenzero (12/17/07 om 16:57:19):

Groen ga er in ieder geval van zien...

 

sixela (12/17/07 om 17:07:01):

Helfrich schreef:

Helfrich werd gevraagd maar had er even geen kracht (en tijd) meer voor.

Ik had je wel eens willen zien met een groen geschminkt gezicht (en hoed, uiteraard).

 

F@TM@N (12/17/07 om 19:19:29):

Ik had Serge wel helemaal groen in lederhose willen zien.

Toen er gezegd werd .. ik vind het niet te zuipen …geef mij maar een ballon ben ik gaan slapen.

 

Barski (12/17/07 om 20:25:55):

Groene dame zegt op infantiel kutprogramma:

"van alsem ga je een beetje kleurtjes zien"

Wat kan ik hier op zeggen. Ik ergerde me groen (ja groen en niet groen en geel). Ben benieuwd hoeveel sukkeltrutjes en lulletjes rozewater de komende dagen boven glazen absint naar de kerstverlichting in huis blijven staren in afwachting van een psychedelisch effect. Jezus wat een slap gelul.

 

Zenzero (12/17/07 om 23:08:38):

Je zocht dus iemand die absint op de juiste manier kon schenken?!

Heb ik het al die tijd dus verkeerd gedaan.

Fuk zeg! Ik roer zelfs de suiker door mijn koffie, met meer respect, g-zus x-tus zeg

 

Kroeze (12/18/07 om 00:32:14):

Je zal je maar voor zo'n vertoning geleend hebben.

Ik vond dat die groene dame ook niet goed uit de verf kwam.

Jammer.

 

Helfrich (12/18/07 om 00:42:37):

Zenzero schreef:

Je zocht dus iemand die absint op de juiste manier kon schenken?!

Ja, als zo iemand niet te vinden is houdt het snel op, he? Maar voor dat programma maakt het ook niet uit.

Ik ga de absint in Nederland redden door het land in te trekken in lederhose, mijn gruwelijk misvormde trekken groen geverfd, een zwarte borsalino met gemzenveer op mijn kop en met die rooie aan mijn zij ter verbale opluistering van mijn kleurrijke verschijning. Dat moet lukken. Ik heb uw aller begrip, steun en medewerking, neem ik aan?

 

radioflux (12/18/07 om 13:12:04):

Waar hebben jullie het toch allemaal over??

Ah. Ik zie het al. Televisie.

 

Zenzero (12/18/07 om 16:30:57):

Helfrich schreef:



Ik ga de absint in Nederland redden door het land in te trekken in lederhose, mijn gruwelijk misvormde trekken groen geverfd, een zwarte borsalino met gemzenveer op mijn kop en met die rooie aan mijn zij ter verbale opluistering van mijn kleurrijke verschijning. Dat moet lukken. Ik heb uw aller begrip, steun en medewerking, neem ik aan?


Strak plan, ik kan gelukkig gewoon mezelf blijven,
rood en groen vloekt als de tering, dus met de attentiewaarde van de te verspreiden flyers en promo materiaal zit het ook helemaal goed, alles kan in twee kleuren dat scheelt en bespaar je op het campagnebudget.

 

Algemene absintdiscussie